Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Overwatch ~ Offisiell tråd ~


Siterer Xtord:
Nei, jeg vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg.


Håper han fikk så hatten passet.

Siterer sideswipe:
Whyyy soo...Seriousss!!!


Nettopp sett Oldboy. Den originale koreanske altså, ikke den amerikanske remaken.
La meg bare oppfordre til å prøve å holde oss til å diskutere det aktuelle spillet i tråden, og holde diskusjonen noenlunde fornuftig.

Det skaper ikke noe positiv diskusjon og random kødd kan vi holde oss til i chat 4.0 /rant

Siterer Crazy Kraken:
Men kanskje det er mitt problem og grunnen til at jeg ikke er så fan av overwatch, for det virker mer som det appellerer til casual gamers (ikke noe vondt om dem).

Selv mener jeg at man må ha mer spillforståelse for å gjøre det bra i OW enn i de fleste andre FPS hvor du kommer utrolig langt bare med gode reflekser og decent aim.

Man merker fort forskjellen mellom gode lag og dårlige lag og hvorvidt de faktisk kommuniserer. Selv et dårlig lag som samarbeider gjør det generelt bedre enn noen som ikke gjør det.

Alle de ulike ferdighetene til de ulike klassene åpner for et høyere skill ceiling (med noen unntak) der korrekt vurdering av hvor og når du bruker dem kan bestemme om du vinner eller taper en teamfight.

Det eneste "mainstream" FPS'et jeg kommer på i farten som har like eller høyere krav til spillforståelse og kommunikasjon er Siege og CS, men der kommer du også veldig langt med gode reflekser/decent aim.

Det virker som om de fleste her har spilt spillet solo og da opplever du ærlig talt ikke de finere punktene med OW etter min mening. Selv har jeg spilt en god del timer med kompiser, som regel er vi 3 men noen ganger har vi hatt fulle lag av 6 og det er en helt annen opplevelse enn å spille quickplay solo.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Det skaper ikke noe positiv diskusjon og random kødd kan vi holde oss til i chat 4.0 /rant


Kan vel si at godeste Løytnant Mactawish har oversikt over det som skjer.

Hue.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Kan vel si at godeste Løytnant Mactawish har oversikt over det som skjer.

Hue.

Sassiness detected
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Sassiness detected


Actually is Rapunzel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
La meg bare oppfordre til å prøve å holde oss til å diskutere det aktuelle spillet i tråden, og holde diskusjonen noenlunde fornuftig.

Det skaper ikke noe positiv diskusjon og random kødd kan vi holde oss til i chat 4.0 /rant


This guy said it.

Jeg mener også at Overwatch er mer enn bare random knappemosing. Lagkomposisjon og kommunikasjon, som Lt. nevner, er vel bare det helt grunnleggende.

Samtidig synes jeg også Overwatch er mer tilgivelig enn f.eks. LoL. Det kan gå greit om en på laget spillet dårlig eller gjør et par feil. Feeder noen i LoL, er det brått kjørt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Lt Mactawish:
Selv mener jeg at man må ha mer spillforståelse for å gjøre det bra i OW enn i de fleste andre FPS hvor du kommer utrolig langt bare med gode reflekser og decent aim.


Og der er jeg uenig. For det første syns jeg kartene man spiller på er utrolig kjedelige, mye fordi de er så absurd lineære. Spill som Rainbow Six siege har små kart, men de er ekstremt intrikate (mye pga hvordan destruction fungerer) og fordi man kan takle kartet og situasjonen fra utrolig mange forskjellige veier.

Karakterene er etter min mening designet slik at de spiller "seg selv". Jeg syns det er langt mer fokus på hvordan karakterer fungerer sammen enn hva man selv ønsker å gjøre med karakteren og dens evner. Spillet forteller deg rett ut hva karakteren er og skal brukes til og om du prøver å gjøre noe annet så vil det aldri fungere. Jeg sier ikke at det er lett å mestre alle karakterene, men det pirrer ikke nysgjerrigheten min. jeg har faktisk ikke lyst til å spille noen av dem. Sure, de er karismatiske, godt designet og alt det der, men hverken lore eller story for universet eller karakterer gir noen som helst mening for spillets gameplay. Ihvertfall ikke når venner slåss mot venner og man kan ha flere av samme karakter på samme lag. Det er bare et dårlig påskudd for å få oss til å bry oss om karakterene.

Jeg liker heller ikke at man både dør fort og spawner fort. For meg er det en uting som startet med CoD og den type gameplay, der man rusher inn for så å dø gang på gang på gang. Hele konsekvensen av å dø blir liksom litt mindre, men det blir samtidig så mye mer frustrerende syns jeg. I Siege har man ett liv og thats it. Dør man så må man hjelpe laget sitt ved å se på kameraer og fortelle hvor fiendene er (en kjempegod måte å lære spille på, samtidig som at det føles rettferdig og balansert). I Halo 3 spawnet man ofte så langt unna kampen som mulig, slik at man hadde god tid til å roe seg etter at man døde, finne et våpen man vil bruke, legge en plan og så komme seg tilbake i kampen og hjelpe laget sitt på best mulig måte.

Jeg syns også det er et stort feilsteg og bruke så mye fokus på spennende karakterer med unike egenskaper, og så utrolig lite tid på spennende kart og moduser. Da jeg spilte Overwatch så hva hver eneste runde helt lik uansett hvilket map og hvilken modus man spiller. Den eneste variasjonen er om man forsvarer eller angriper, og hvilken karakter man vil spille. Kartene er generiske og helt lineære (eller med få alternative ruter, som igjen ofte er ment for spesielle karakterer) og spillet har bare 3 (?) moduser.

Loot box systemet er også bare frustrerende, fordi alt er så utrolig tilfeldig.

Nei, jeg finner faktisk ikke mye positivt med spillet. Dessverre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Spill som Rainbow Six siege har små kart, men de er ekstremt intrikate (mye pga hvordan destruction fungerer) og fordi man kan takle kartet og situasjonen fra utrolig mange forskjellige veier.

Problemet med Siege er at siden man dør såpass fort så er det ofte den med best reflekser og internett som kommer seirende ut av dueller. Jeg liker dog Siege veldig godt, eneste jeg misliker er hvor mye man må grinde for å få DLC-karakterene (likevel, man slipper å betale for de, så kudos til Ubi). Jeg disser på ingen måte Siege, har tross alt spilt mer av det enn OW.

Siterer Crazy Kraken:
Karakterene er etter min mening designet slik at de spiller "seg selv". Jeg syns det er langt mer fokus på hvordan karakterer fungerer sammen enn hva man selv ønsker å gjøre med karakteren og dens evner.

Akkurat det fungerer mer slik at man velger karakter etter behov. OW er ikke et spill hvor du blir flink med en karakter og bruker den på alt. Hvis f.eks. vi sliter med å pushe inn på en cap kan jeg bestemme meg for å gå Genji, flanke inn og knerte healerne slik at resten av laget kan pushe.

Utover det så kan du gjøre det meste med de fleste karakterer (med visse unntak, Lucio fungerer dårlig som DPS, Tracer kan ikke tanke osv.), du kan ta caps, pushe, flanke osv. med de fleste karakterer.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg liker heller ikke at man både dør fort og spawner fort. For meg er det en uting som startet med CoD og den type gameplay, der man rusher inn for så å dø gang på gang på gang. Hele konsekvensen av å dø blir liksom litt mindre

Her får jeg litt følelsen av at du ikke har spilt spillet så mye og i hvert fall ikke på noe annet enn quick play.

Konsekvensen av å dø kan være kolossal, hvis man taper 2-3 teamfights har man tilnærmet tapt hele runden. Man bør aldri rushe et fiendelag alene siden 5/6vs1 gir resultater deretter. Derfor er det viktig at man samler laget etter at man har tapt en teamfight og unngår "trickling" (1 og 1 går inn og dør uten å gjøre noe).

Hvis man f.eks. mister Reinhardt kan et helt lag falle sammen og man ender ofte med å gi motstanderlaget en cap/checkpoint så jeg ville ikke si at konsekvensen av å dø er liten.

Vil heller ikke si at man nødvendigvis dør fort, det avhenger veldig av spillestil og ikke minst spillforståelse. Det å vite hvor og når man skal angripe eller trekke seg tilbake har mye å si. TTK er også generelt høyere enn de fleste andre spill så om du faktisk får killen eller ikke avhenger en smule mer av hvem som er best enn hvem som så den andre først.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg syns også det er et stort feilsteg og bruke så mye fokus på spennende karakterer med unike egenskaper, og så utrolig lite tid på spennende kart og moduser. Da jeg spilte Overwatch så hva hver eneste runde helt lik uansett hvilket map og hvilken modus man spiller.

Her ser jeg poenget ditt (dette er også grunnen til at jeg nesten ikke har rørt spillet på flere måneder). OW har en tendens til å bli ensformig (samt at det kan være utrolig frustrerende hvis man får et lag uten noen form for peiling).

Siterer Crazy Kraken:
Loot box systemet er også bare frustrerende, fordi alt er så utrolig tilfeldig.

Til gjengjeld har skins osv. ingen innvirkning på gameplay. Jeg kan dog skjønne frustrasjonen.

PS. Beklager noe surrete svar, har vært hjemme med feber og shit men oppsummert så er vi uenig på omtrent alt unntatt at det fort blir ensformig pga. mapdesign/gamemodes
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
PS. Beklager noe surrete svar, har vært hjemme med feber og shit


Syns du gav et bra svar jeg!

Siterer Lt Mactawish:
Problemet med Siege er at siden man dør såpass fort så er det ofte den med best reflekser og internett som kommer seirende ut av dueller. Jeg liker dog Siege veldig godt, eneste jeg misliker er hvor mye man må grinde for å få DLC-karakterene (likevel, man slipper å betale for de, så kudos til Ubi). Jeg disser på ingen måte Siege, har tross alt spilt mer av det enn OW.


Ja og nei. Ekstremt kort time to kill (som siege har) gjør at det også blir ekstremt viktig å lære seg kartene slik at man kan lære seg å ikke bli skutt. Hvor godt du forstår deg på kartet og de du spiller med/mot vil i stor grad påvirke hvordan du spiller. Det er nemlig slik at hvis du velger en smart rute, som de ikke forventer (eller bruker smarte avledninger osv) så vil du ha muligheten til å skape hendelser der du ser motspilleren før de ser deg, og da har du så godt som vunnet den duellen. God aim hjelper veldig lite om du sitter med ryggen til fienden.

DLC systemet til siege syns jeg er kjempebra! Ja, det tar lang tid å kjøpe DLC operators for ingame penger, men DLC operatorne er ikke bedre enn de man får i grunnspillet. Det er veldig godt balansert.

Siterer Lt Mactawish:
Akkurat det fungerer mer slik at man velger karakter etter behov. OW er ikke et spill hvor du blir flink med en karakter og bruker den på alt. Hvis f.eks. vi sliter med å pushe inn på en cap kan jeg bestemme meg for å gå Genji, flanke inn og knerte healerne slik at resten av laget kan pushe.


Ja, og for meg blir det en gimmick. Tror jeg hadde likt spillet bedre om man ikke fikk bytte karakter underveis og ikke kunne ha flere av samme karakter. I LoL og Siege så er det en fryd å planlegge og lage taktikker basert på de karakterene man selv har valgt og de motspillerne har valgt. I tillegg er ressursene til de ulike karakterene i SIege ekstremt begrenset. Hvis Fuze bruker 3 fuze charges så har han ikke fler resten av runden. Det skaper store muligheter for planlegging. Å gang på gang få hanzo ults i tryne (spesielt når kartene er så smale og lineære) er ikke morro. Hadde han hatt 2 i hele gamet så kunne man planlagt for dette, men sånn som det er nå så føles det bare random og billig.

Så hvis du bytter karakter i OW fordi laget ditt trenger en healer, så kan motspillerene bytte til en Tracer eller Genji for å drepe deg, og da kan en annen velge en annen karakter for å spille mot Tracer og Genji. Og sånn baller det på seg. Når karakter komposisjonen til lagene kan endres når som helst så blir strategiene og måten man tilpasser seg på kunstig. Det handler mer om å velge optimale karakterer istedenfor å bruke den karakteren man har, optimalt.

Siterer Lt Mactawish:
Her får jeg litt følelsen av at du ikke har spilt spillet så mye og i hvert fall ikke på noe annet enn quick play.


Jeg har ikke spilt spillet mye fordi jeg ikke syns det er spesielt morro. Spilte vel betaen 10 timer og selve spillet 10-15 timer kanskje? Har alltid spilt med venner, men ikke ranked. Er det sånn at jeg ikke vil forstå hvor genialt spillet er før jeg har spilt 200 timer? For det syns jeg er BS.

Siterer Lt Mactawish:
Konsekvensen av å dø kan være kolossal, hvis man taper 2-3 teamfights har man tilnærmet tapt hele runden. Man bør aldri rushe et fiendelag alene siden 5/6vs1 gir resultater deretter. Derfor er det viktig at man samler laget etter at man har tapt en teamfight og unngår "trickling" (1 og 1 går inn og dør uten å gjøre noe).


Har ikke sagt at konsekvensene ikke kan være kolossale for laget, siktet mer om konsekvensen av å dø for hver enkelt spiller. Jeg har spilt matcher der vi har knust (eller blitt knust) helt i starten av spillet og som du sier så vil konsekvensene for laget som blir banket i en teamfight være stor. Faktisk har jeg nesten aldri opplevd at et lag som blir banket tidlig klarer å hente seg inn igjen. Spill som LoL har kanskje en tendens til å snowballe helt ut av proporsjoner men man burde fint klare å hente seg inn etter en tapt teamfight. Det at dette er vanskelig i OW tyder bare på dårlig design eller dårlig matchmaking.

Siterer Lt Mactawish:
TTK er også generelt høyere enn de fleste andre spill så om du faktisk får killen eller ikke avhenger en smule mer av hvem som er best enn hvem som så den andre først.


Best til hva da? Halo 3 regnes for å ha relativt høy TTK, men alle Spartans er helt like (bortsett fra våpnene man plukker opp) og en duell er derfor mer rettferdig. Du sier jo selv at OW ikke handler om reflekser og rask skyting, og det kan umulig handle om hvor godt man mestrer kartene? Så da er det bare hvordan karakterene er gode eller dårlige mot/med andre karakterer?

Siterer Lt Mactawish:
Her ser jeg poenget ditt (dette er også grunnen til at jeg nesten ikke har rørt spillet på flere måneder).


Ja, dårlig variasjon i kart og moduser er vel det de fleste er enige om når det gjelder kritikk av OW. Her syns jeg TF2 gjorde en utrolig mye bedre jobb. Spilt ikke TF2 200 timer heller, men har alltid hatt det gøy med TF2 nettopp fordi kart og moduser er godt designet.

Siterer Lt Mactawish:
Til gjengjeld har skins osv. ingen innvirkning på gameplay. Jeg kan dog skjønne frustrasjonen.


Nei, men spillet er heller ikke Free2Play, som LoL er. LoL får støtte og nye karakterer fra pengene folk bruker på skins. OW koster 400kr og det at man ikke kan velge litt forskjellige skins på karakterene fra starten av er idiotisk. Spillet kunne i det minste gitt spillerne en fast sum med "penger" hver gang man lever opp (eller basert på score, win/loss osv) slik at man har noe fast å forholde seg til, og så kan man bruke disse pengene på de skinsa man har lyst på.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Best til hva da?

tenkte da på mestring av karakteren du spiller og generelle "FPS skills" (aim, reaksjonsevne, spillforståelse). Jeg er f.eks. rimelig decent med Tracer og kan spille ring rundt en god del Winston-spillere selv om han er en counter til Tracer.

Siterer Crazy Kraken:
Faktisk har jeg nesten aldri opplevd at et lag som blir banket tidlig klarer å hente seg inn igjen.

Sant det, mye handler om god kommunikasjon og uten det så har du egentlig tapt kampen fra starten av. Så er det også ting som at de som vinner teamfights ofte har mer ultimate charge som igjen gjør det vanskeligere å komme tilbake i en match.

Det at man er så avhengig av laget er både en god ting og en dårlig ting. Morsomt når det funker, men en av grunnene til at jeg sluttet helt å spille ranked var at man visste om man kom til å vinne eller tape 3 minutter inn i matchen ut fra hvordan laget spilte.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg har ikke spilt spillet mye fordi jeg ikke syns det er spesielt morro. Spilte vel betaen 10 timer og selve spillet 10-15 timer kanskje? Har alltid spilt med venner, men ikke ranked. Er det sånn at jeg ikke vil forstå hvor genialt spillet er før jeg har spilt 200 timer? For det syns jeg er BS.

Nei, hvis man ikke liker formelen fra starten av er det lite sannsynlig at man kommer til å like spillet bare fordi man har spilt mer. Mente bare at jo mer man spiller, jo mer erfaring får man og man utvikler forskjellige taktikker osv. som gir spillet en smule mer dybde.

Når det gjelder OW så følger vel underholdningsfaktoren en omvendt kurve; du koser deg mer når du blir bedre og lærer litt mer avanserte taktikker men begynner å bli lei etterhvert pga. mangel på variasjon.

Vi prøvde OW igjen nå for noen dager siden og CTF var et friskt pust siden det har en helt annen dynamikk. Siden man hele tiden må prøve å finne en balanse mellom angrep og forsvar så blir det en litt annen opplevelse enn f.eks. payload hvor du i stor grad holder deg til en av de to for lengre perioder.

Jeg prøver ikke å omvende deg her, argumenterer bare for at OW har solid gameplay (derav populariteten) men jeg innrømmer gjerne at det sliter veldig med variasjon.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det sånn at jeg ikke vil forstå hvor genialt spillet er før jeg har spilt 200 timer?


Det er det vel ytterst få spill man trenger å gjøre

Uansett så er det en forskjell på Quick Play og Competitive Mode. Ikke "game-changing", men det gjennomføres flere runder i løpet av én match.

Det jeg for min del savner mest i OW, er en storymode
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Har spilt Overwatch en del timer med venner etter at jeg fikk det i julekalenderen her, og er egentlig ganske glad for at jeg aldri valgte å kjøpe spillet. Lineære og kjedelige kart, blandet med et glatt og glossy design med et gameplay som er altfor mye basert på hva man spiller mot hvem. Har lest litt gjennom det som er blitt skrevet tidligere her, og kan ikke gjøre annet enn å si meg komplett enig med Crazy Kraken.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Uprising går ut i morgen og jeg har enda ikke fått Blackwatch Genji...
Blizzard, kvifor gjer de dette åt meg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dayum, hvorfor har jeg ikke fått øynene opp for Ana tidligere? Hun er latterlig morsom å spille.

You need healing? Let me no-scope you.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Så på de fleste matchene i Overwatch World cup når det var, og noen matcher av Overwatch League i natt, og jeg blir så ekstremt imponert over casterne som får med seg alt som skjer. Jeg må følge med på enten det som skjer på skjermen, kill feeden eller ult-chargene, men casterne har tydligvis stålkontroll på alle tre. De har sikkert et par ekstra skjermer med informasjon, men likevel.

Det er iallefall med på å gjøre et ganske kaotisk spill om til en underholdende esport.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har testa Brigitte på PTR-serverene i dag, og jeg syns hun er veldig artig og spille som. Men så spiller jeg hovedsaklig tank og support, og hun er jo en hybrid mellom de. Gleder meg til hun kommer til det skikkelige spillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har testa Brigitte på PTR-serverene i dag, og jeg syns hun er veldig artig og spille som. Men så spiller jeg hovedsaklig tank og support, og hun er jo en hybrid mellom de. Gleder meg til hun kommer til det skikkelige spillet.


Tenker jeg skal teste henne i morgen! Smile
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Personlig klarte jeg aldri å like Overwatch. Kjeda meg rett og slett. Lest litt over her, og kjenner meg veldig igjen i det Crazy Kraken sier.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Tenker jeg skal teste henne i morgen!


Du får si hva du syns!

Siterer Taktikkeren:
Personlig klarte jeg aldri å like Overwatch.


Synd. Personlig liker jeg det veldig godt. Så godt at jeg eier det, og spiller det ganske ofte, på både PS4 og PC.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Lest litt over her, og kjenner meg veldig igjen i det Crazy Kraken sier.


Jeg står fremdeles for argumentene jeg har kommet med tidligere, men Overwatch fungerer veldig bra som et "casual" avbrekk fra PUBG, og Siege. Og så er det perfekt med venner, spesielt i små doser! Smile
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Spilte vel overwatch dag inn dag ut når det først kom ut, og har mange karakterer jeg ble veldig glad i (d.va og roadhog for eks <3) men for meg så dabbet det av fordi det føles som at man er på et lag...men egentlig ikke hadde trengt å være det. Foruten å skyte på fiendene samtidig så synes jeg det egentlig er svært lite taktikk i overwatch.

Spillet ender opp med å føles utrolig repetitivt kjapt, selv med så mange forskjellige karakterer. Så at Kraken nevnte r6, er faktisk det jeg har hoppet over til etter OW og trives mye bedre med det. Som h*n selv nevner så er det mye mer taktikk ift hvilke operators man velger der, og kartene er lagd på en slik måte at du må planlegge mye ift hva som er beste angrepsvinkel for å ikke bli hørt av fiendene, hvor kan man bruke evnene sine best, etc. Overwatch er vel strengt tatt mer , løp direkte til punktet og skyt, føler jeg iallefall.
  • 0
Selv foretrekker jeg Overwatch over Siege fordi jeg er større fan av tempoet i Overwatch, også føler jeg meg litt overveldet over alle valgmulighetene i R6. Så når jeg spiller Siege så føler jeg meg litt som ei hodeløs høne som bare velger en operator litt på måfå og bare surrer rundt, imens i Overwatch så er det lettere å få oversikt over situasjonen, og handle deretter.

Så skal det sies at jeg kun har spilt Siege på konsoll, og ettersom veldig få bruker voicechat (ikke at jeg skal si noe, jeg gjør det ikke sjæl) så blir det veldig vanskelig å legge og følge strategier, og jeg føler at det er med på at mange kjører sitt eget løp. Men dette er nok noe som er veldig mye bedre på PC enn på konsoll. Etter min mening så er det litt lettere å koordinere et angrep på Overwatch uten noe annet enn de in-game kommunikasjonslinjene, selv om det også kan være ekstremt håpløst til tider.

Men for all del, Siege kan være veldig artig med venner det også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
En stund siden jeg har spilt Overwatch selv. Gikk litt mer tilbake til League igjen og jeg har verken tid eller interesse nok til å kombinere to så like kompetetive spill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
føler jeg meg litt overveldet over alle valgmulighetene i R6

haha for meg er det jo det som er problemet med overwatch, altfor mange valg. Mens karakterene i r6 stort sett fungerer likt med unntak av de spesielle skillsene sine. Dersom du ikke bruker specialattacksene i r6 så kan du fremdeles gjøre det bra, men hvis du ikke lærer deg alle angrepene i OW så dør du relativt kjapt.

Men ja det funker nok mye bedre på PC både pga det er mye bedre flyt i kontrollene med tastatur+mus enn med kotroll når man spiller fps syns jeg, og fordi folk flest bruker voicechat.

Begge spillene er morro på hver sin måte så det er veldig smak og behag.

Lagt til 2018-03-04 14:54:
Siterer Glorfindel:
En stund siden jeg har spilt Overwatch selv. Gikk litt mer tilbake til League igjen og jeg har verken tid eller interesse nok til å kombinere to så like kompetetive spill.


silver pls.
  • 0
Siterer Khriipy:
silver pls.


Unranked hvert fall pls.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!